Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Roopram Roti. Meer weten? Ontdek meer
Sharisma
24 jun 2026 om 19:24
Dit was zo slecht, de Samosa was hard van niet alleen binnen maar ook buiten en de aardappelen smaakte waren koud en smaakte ontzettend bitter.
Ash
23 jun 2026 om 21:08
Super lekker en vers! Goed verpakt en nog warm!!
Kim
21 jun 2026 om 20:36
Alles in orde. Alleen duurde het wel langer dan aangegeven was.
lakshmi
21 jun 2026 om 15:13
smaak minder zonder sambal , sambal vergeten
Shaun
20 jun 2026 om 20:29
Kwaliteit van roopram wordt echt minder. Daarnaast cola zero besteld en normale cola gekregen, tevens niet koud de cola
Shivam
20 jun 2026 om 20:01
Veels te laat
Anton
10 jun 2026 om 21:44
80 minuten wachten op 2 roti kip extra voor 40 euro. Wat in totaal zo’n 8 stukjes kip bleken te zijn, waarvan de helft bot en botsplinters. Eten in het restaurant zelf is altijd goed, afhalen is al een stuk minder, maar thuis bezorgen is een drama.
Janneke
10 jun 2026 om 20:34
Top
Avinash
6 jun 2026 om 20:40
Voor de zoveelste keer weer een gedeelte van de bestelling bezorgd. Genoodzaakt alsnog zelf de rest gaan ophalen (dit heeft niks te maken met de bezorger, maar meer de slechte organisatie tijdens drukte van de medewerkers)
Susanne
31 mei 2026 om 20:03
Het duurde 2 uur voordat we ons eten ontvingen, het restaurant is niet bereikbaar.
Jaleesa
22 mei 2026 om 22:26
Bestelling niet aangekomen schaam je. Niet eens de telefoon opnemen!! Nooit meer. 17:50 besteld 20:30 nog niks!